Bestyrelsesmøde 06-08-2017

Referat af bestyrelsesmøde i Munkehøj Grundejerforening
søndag den 6. august 2017 kl. 10.00
Sted: Erik Bach, Parcelvej 11

Deltagere
Mogens Holme (MH)
Kim Radmer (KR)
Erik Bach (EB)
Carsten Fentz (CF)
Søren Christiansen (SC)

Afbud
Johan Hagn-Meincke (JHM)
Karin Kunzendorf (KK)

Dagsorden

  1. Valg af ordstyrer
  2. Valg af referent
  3. Vejenes tilstand
  4. Planer om at ændre status til byzone
  5. Generalforsamling den 10. september 2017
  6. Hjemmeside

Ad 1. Valg af ordstyrer
MH blev valgt som ordstyrer.

Ad 2. Valg af referent
CF blev valgt som referent

Ad 3. Vejenes tilstand
Den foretagne opretning / reparation ud for Agervænget 24 virker tilsyneladende efter hensigten.

Der er problemer med vand på Parcelvej efter kraftigt regnskyl. EB eller SC kontakter Nordkysten om besigtigelse.

Ad 4. Planer om at ændre status til byzone:

KR refererede fra mødet med kommunen den 8. juni 2017.

Der afholdes et orienteringsmøde for de berørte grundejere den 13. september 2017.

Vi har ikke en fælles holdning – det er op til de enkelte grundejere at tage stilling for eller imod.

Ad 5. Generalforsamling den 10. september 2017
Der afholdes ordinær generalforsamling søndag den 10. september 2017 kl. 14.00 i Kulturhavnen – oppe på mezzaninen.

JHM følger op overfor Kulturhavnen og Jørgen Wulff – indlæg forud for generalforsamlingen på max. 20 minutter uden samtidig rundvisning.

De enkelte punkter på generalforsamlingens dagsorden blev gennemgået:

CF foreslås som dirigent.

EB foreslås som referent.

MH´s foreløbige beretning (hovedpunkter) blev gennemgået – ingen bemærkninger bortset fra velkomst til nye medlemmer.

Regnskabet blev gennemgået – og rost for overskuelighed – samt indstillet til godkendelse af generalforsamlingen.

Budgettet for 2017/2018 blev gennemgået. Der var enighed om at afsætte kr. 5.000,- til generalforsamlingen, kr. 3.000,- til bestyrelsesmøder, kr. 55.000,- til vedligeholdelse af veje og kr. 8.000,- til hjemmesiden.

Kontingentet foreslås uændret til kr. 600,-.

De på valg værende bestyrelsesmedlemmer (EB, JHM og KR) er villige til genvalg.

Bestyrelsessuppleanterne (SC og KK) er villige til genvalg.

SC spørger Tom Kristiansen om han er villig til genvalg som revisor.

Herudover vil der på generalforsamlingen blive orienteret om hjemmesiden og byzonemøde.

MH udfærdiger indkaldelsen til generalforsamlingen. Den udsendes med mail til de medlemmer, som har opgivet deres e-mailadresser. De medlemmer, som har adresse i området får omdelt indkaldelsen. Ellers sendes indkaldelsen med brev / post.

Ad 6. Hjemmesiden
KR gennemgik den nye hjemmeside, som fik megen ros.
KR fortsætter – i hvert fald indtil videre – som administrator og vedligeholder af hjemmesiden.
Foreningens e-mail portal er info@munkehojgrundejerforening.dk /password Munken11.

KR vil orientere om hjemmesiden på generalforsamlingen den 10. september 2017.

BESTYRELSEN MØDES KL. 13.00 SØNDAG DEN 10. SEPTEMBER I KULTURHAVNEN.