Bestyrelsesmøde i Munkehøj Grundejerforening
søndag den 28. juli 2019 kl. 13.00.
Sted: Restaurant Gilleleje Havn
Deltagere
Carsten Fentz (CF)
Kim Radmer (KR)
Erik Bach (EB)
Søren Christiansen (SC)
Mogens Holme (MH)
Karin Kunzendorf (KK)
Mogens Barfoed (MB)
Dagsorden
- Valg af ordstyrer
- Valg af referent
- Generalforsamling lørdag den 21. september kl. 14.00
a. regnskab 2018/2019 + budget 2019/2010
b. kontingent
c. bestyrelse / på valg SC, EB og KR – genvalg?
d. bestyrelsessuppleanter / på valg MB og KK – genvalg?
e. Revisor – Tom Christiansen – genvalg?
f. Oplægsholder
g. Indkomne forslag
h. Andet / mødetid / praktiske gøremål - Vejenes tilstand
a. Asfaltering af huller
b. Forsegling af revner
c. Rensning af regnvandsriste - Beskæring af træer og buske mod veje
- Orientering om trafikudvalget
- Foreningens økonomi / kontingentrestancer
- Hjemmesiden
- Medlems- og adresseliste
- Medlemsaktiviteter, jfr. KK´s mail af 24. juni 2019
- Fælles container / afhentning af haveaffald, jfr. KK´s mail af 24. juni 2019
- Næste bestyrelsesmøde
- Eventuelt
Efterfølgende frokost
Ad 1. Valg af ordstyrer
Carsten Fentz blev valgt.
Ad 2. Valg af referent
Erik Bach blev valgt
Ad 3. Generalforsamling lørdag den 21. september kl. 14
a. Regnskab 2018/19 og budget 2019/2020
Regnskab og budget begge godkendt og indstilles til godkendelse af generalforsamlingen.
b. kontingent: Bestyrelsen foreslår fastholdelse af 600 kr. pr grundejer.
c. bestyrelsesmedlemmer på valg: SC, EB og KR – alle er villige til genvalg.
d bestyrelsessuppleanter; MB og KK, som er villige til genvalg.
e. revisor: Tom Christiansen, som er villig til genvalg.
f. oplægsholder: Vi forsøger at få en kort fortælling om Det Gule Posthus.
g. andet: bestyrelsen mødes på DGP kl. 13. KR tager kontakt ad kaffe/the etc.
Ad 4. Vejenes tilstand
Asfaltering af huller og rensning af regnvandsbrønde er gennemført. Forsegling af revner i vejene finder sted i efteråret 2019.
Ad 5. Beskæring af træer, buske mod veje
Bestyrelsen har foretaget besigtigelse og sender efterfølgende en skrivelse til de ejere, hvor der er fundet problemer. Der vedlægges kopi af kommunens regler om disse forhold.
Ad 6. Orientering fra trafikudvalget
Udvalget har afholdt to møder og har skrevet til kommunen om godkendelse af udvalgets der til hajtænder og 30 km zoner på foreningens veje.
Ad 7. Foreningens økonomi
Økonomien er rigtig god og der fastholdes et højt indestående i banken med henblik på en senere større renovering af foreningens vejnet.
Mindre problemer med kontingentrestancer, som nu er klaret. Eet medlem er dog fortsat skyldig for to år.
Ad 8. Hjemmesiden
Fungerer fint efter hensigten og KR arbejder fortsat med at gøre siden så brugervenlig og informationsfyldig som muligt. Ideer til forbedringer mm modtages gerne.
Ad 9. Medlems- og adresseliste
Der har været enkelt problemer med lidt ‘spam’ på siden, men det skulle nu være rettet. Vi er lige nu 133 medlemmer.
Ad 10. Medlemsaktiviteter
KK tager kontakt til naboforeningen med henblik på samarbejde om fælles aktiviteter som fx. fælles Sankt Hans fest o.l.
Ad 11. Fælles container / haveaffald mm
Bestyrelsen vil forsøge at finde frem til en ordning om fx en eller flere personer med bil og trailer, som kan rekvireres gennem foreningens hjemmeside mod en fast betaling.
Ad 12. Næste bestyrelsesmøde
Ikke fastlagt. Afventer generalforsamlingen.
Ad 13. Eventuelt.
Intet til dette punkt.