Bestyrelsesmøde i Munkehøj Grundejerforening
lørdag den 20. oktober 2018 kl. 10.00.
Sted: Carsten Fentz, Svinget 30
Deltagere
Carsten Fentz (CF)
Kim Radmer (KR)
Erik Bach (EB)
Søren Christiansen (SC)
Mogens Barfoed (MB)
Afbud
Mogens Holme (MH)
Karin Kunzendorf (KK)
Dagsorden
- Valg af dirigent
- Valg af referent
- Konstituering af bestyrelsen
- Evaluering af generalforsamlingen
- Trafikforholdene – nedsættelse af en arbejdsgruppe
- Vejenes tilstand
- Forsikringer
- Hjemmesiden
- Eventuelt
Ad 1. Valg af dirigent
CF blev valgt som ordstyrer.
Ad 2. Valg af referent
EB blev valgt som referent.
Ad 3. Konstituering af bestyrelsen
CF var af generalforsamlingen (6.10.2018) valgt som foreningens formand for en 2-årig periode.
SC blev af bestyrelsen (gen)valgt som kasserer.
KR blev (gen)valgt som foreningens IT-ansvarlige.
Ad 4. Evaluering af generalforsamlingen
Det var bestyrelsens oplevelse, at generalforsamlingen var vellykket med en fin intro om Bakkeselskabet og god tilslutning til dagens dagsorden.
Det Gamle Posthus var et godt sted med fin atmosfære, god service og fine IT-forhold.
Bestyrelsen besluttede at forsøge generalforsamlingen 2019 lagt samme sted.
Ad 5. Trafikforholdene – nedsættelse af en arbejdsgruppe
Som besluttet på generalforsamlingen 2018 skal der nedsættes en arbejdsgruppe, som skal tage stilling til trafikproblemerne på foreningens vejnet og snarest muligt fremkomme med forslag til bestyrelsen til mulige løsning(er) af problemerne.
Ad 6. Vejenes tilstand
Vejenes tilstand bør undersøges med henblik på nødvendig renovering/reparation.
Søren Christiansen (P09) og Mogens Holme (Ø54B) tager kontakt til ”Nordkysten” med henblik på inspektion af foreningens vejnet. Hertil, om muligt, et tilbud på asfaltering af (fx) 200 m af en af foreningens veje.
Ad 7. Forsikringer
Emnet har tidligere været bragt frem i bestyrelsen, hvorfor formanden nu tager konkret fat i sagen og indhenter et tilbud på en bestyrelsesansvarsforsikring og en erhvervs-ansvarsforsikring til behandling på næstkommende bestyrelsesmøde.
Ad 8. Hjemmesiden
På årets generalforsamling forespurgte et medlem, om der kunne lægges reklamer ind på foreningens hjemmeside.
Bestyrelsen diskuterede forholdet og besluttede, at der ikke skal være mulighed for at lægge firmareklamer ind på hjemmesiden.
Der arbejdes på oprettelse af en platform på hjemmesiden, hvor medlemmerne ’internt’ kan tilbyde hinanden køb/salg af fx værktøj, græsslåmaskiner o.l.
Omkring persondataforordningen vil CF gennem Nyhedsbrev nr. 19 fra Gribskov Grundejerforbund Øst se på de krav, som stilles til os som forening.
Ad 9. Eventuelt
SC spurgte til udsendelse af opkrævning af kontingent for 2018/19. SC formulerer en tekst, som lægges på foreningens hjemmeside og runddeles til de ca. 30 medlemmer, som ikke har tilmeldt sig med mail-adresse.
MB pegede på den tiltagende mængde hunde-møg, der flyder på foreningens rabatter. Derfor henstilles til foreningens medlemmer, at man benytter hunde-poser og i det hele taget hjælper med at renholde rabatterne bedst muligt.