Bestyrelsesmøde 17-11-2019

Bestyrelsesmøde i Munkehøj Grundejerforening
søndag den 17. november 2019 kl. 10.00.
Sted: Kim Radmer, Agervænget 11
 

Deltagere
Carsten Fentz (CF) 
Kim Radmer (KR)
Erik Bach (EB)
Søren Christiansen (SC)
Mogens Holme (MH)
Karin Kunzendorf (KK)
Mogens Barfoed (MB)

Dagsorden

  1. Valg af ordstyrer
  2. Valg af referent
  3. Vejenes tilstand
    a. asfaltering af huller
    b. forsegling af revner
    c. rensning af regnvandsriste
  4. Beskæring af træer og buske mod veje
  5. Foreningens økonomi / kontingentopkrævning / kontingentrestancer
  6. Hjemmesiden / opslagstavle mv., jfr. Kims mail af 17. oktober 2019
  7. Medlems- og adresseliste
  8. Nabohjælp
  9. Orientering fra Trafikudvalget
  10. Næste bestyrelsesmøde
  11. Eventuelt

Ad 1.   Valg af ordstyrer
Carsten Fentz blev valgt.

Ad 2.   Valg af referent
Erik Bach blev valgt.

Ad 3.   Vejenes tilstand
a.  Asfaltering af huller: Er udført.
b.  Forsegling af revner: Vil blive udført ultimo 2019. Nok en del flere revner end forudset og            derfor dyrere.
c.  Rensning af regnvandsriste : Er udført.

Formanden kontakter en sagkyndig med henblik på råd omkring en evt. nødvendig fuld asfaltering. Ikke mindst at få en fornemmelse af en samlet udgift.

Ad4.   Beskæring af træer og buske mod veje
Med en enkelt rettelse blev det fremlagte forslag af henstilling til medlemmer med beskæringsproblemer vedtaget. Udsendes snarest pr. mail.

Ad 5.   Foreningens økonomi / kontingentopkrævning / kontingentrestancer
Økonomien er god og der udsendes inden længe opkrævning af kontingent for kommende periode 19/20. Der er en enkelt restance. Foreningens udgifter blev kort diskuteret, men findes i rimelig balance i forhold til indtægterne.

Ad 6.   Hjemmesiden / opslagstavle mv., jfr. Kims mail af 17. oktober 2019
Nyt på hjemmesiden er opslagstavlen til brug for beskeder/initiativer til og fra foreningens medlemmer. Der er fortsat enkelte mindre problemer med sidens udformning, ingen alvorlige og de rettes snarest.

Ad 7.   Medlems- og adresseliste
Listen er nu helt på plads under hjemmesiden og sikkerheden omkring listen er i fuldt ud i orden.

Ad 8.   Nabohjælp
Den enkelte grundejer tager selv initiativ til ønsket medlemskab. Palle Bruun (M01) står til rådighed for hjælp, om det behøves.

Ad 9.
   Orientering fra Trafikudvalget
Udvalget har medio august fremsendt ansøgning til kommunen om hajtænder og 30 km-zone. Rykket for svar medio september og igen medio november. Der forventes svar inden jul, lover kommunen ! Mogens Barfoed har overtaget kontakten til vognmand vedr. snerydning.

Ad 10.
  Næste bestyrelsesmøde
Lørdag den 22. februar 2020 hos Søren på P09

Ad 11.
  Eventuelt
Man drøftede kort kontingentets størrelse set i forhold til kommende, store udgifter til vejenes vedligehold. Beslutning udskydes til kommende generalforsamling 2020.

Referent
Erik Bach